FUJIFILM X-S1 + SDHC8GB + blesk EF-20

*****

(1 hodnocení)

Kód produktu: 4012840

 

Tytam jsou doby, kdy si požadavky na kvalitní a přitom ultrazoomový digitální fotoaparát protiřečily. Fotoaparát Fujifilm Finepix X-S1 dokáže pořídit úchvatné snímky za jakéhokoliv počasí, a to díky světelnému širokorozsahovému objektivu a vysoce citlivému snímači. Pokud bude třeba, pod vlivem nízké intenzity okolního osvětlení, navýšit hodnotu citlivosti, učiní tak velmi citlivě a neduhy s tím spjaté, se na výsledném snímku projeví minimálně. Ačkoli je určen především již zkušeným fotografům, velmi snadno si s ním poradí i začínající autoři.
Více o produktu »

  • 12Mpx EXR CMOS (2/3")
  • 24 mm širokoúhlý objektiv / 26x optický zoom
  • 3,0" LCD monitor/ rozlišení 460 000 bodů
V případě dotazů se můžete obrátit na naše specialisty 222 929 020
 

Základní popis

  • 12Mpx EXR CMOS (2/3")
  • 24 mm širokoúhlý objektiv / 26x optický zoom
  • 3,0" LCD monitor/ rozlišení 460 000 bodů
  • EVF hledáček / rozlišení 1 440 000 bodů
  • Full HD video (1920x1080 30 fps) / stereo záznam videa
  • Citlivost 100-3200 ISO (rozšířené až12 800 ISO)
  • EXR mode (EXR Auto)
  • Režim Film Simulation (Provia, Velvia, Astia, B&W)
  • Vysokorychlostní snímání (až 10 snímků / sec.)
  • Stabilizace v objektivu
  • Možnost zápisu do formátu RAW i JPEG
  • Výdrž až 500 snímků na jedno nabití
100%

*****

hodnotilo 1 uživatelů

 

Videoprezentace

Doporučené příslušenství

Další doporučené příslušenství

LEXAR SDHC 8GB Full-HD video

Maximalizujte své zážitky při natáčení videa s kartou Lexar SDHC Full HD Video! Tato karta byla speciálně vyvinuta pro ukládání full HD dat z vaší videokamery nebo...
LEXAR SDHC 8GB Full-HD video

*****

*****

Skladem >5 ks Koupit

190,-

157,- bez DPH

AVACOM Fujifilm NP-95

Baterie Avacom Fujifilm NP-95 je vyrobena ze špičkových článků, které jí zaručují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost. Dokáže plně nahradit originální typy...
Skladem 2 - 3 kusy Koupit

350,-

289,- bez DPH

FUJIFILM NP-95 X100

Originální náhradní baterie Fujifilm určená pro zařízení FinePix F31fd.
Skladem >5 ks Koupit

1 190,-

983,- bez DPH

JJC spoušť kabelová s časosběrem TM-K pro Fuji X-E1, X-S1, HS35/50EXR

  • časovač, intervalové (časosběrné snímání) a...
  • dvoupolohové tlačítko pro předostření
  • podsvícenný displej
Skladem >5 ks Koupit

1 390,-

1 148,- bez DPH

JJC spoušť rádiová JM-K pro Fujifilm X-E1, X-S1, HS35/50EXR - 30 m

Bezdrátová rádiová spoušť JJC JM-K je určena pro většinu DSLR a SLR zrcadlovek, které jsou vybaveny konektorem pro kabelové dálkové ovládání. JM-K umožňuje...
Skladem 2 - 3 kusy Koupit

1 090,-

900,- bez DPH

Podobné produkty

Další podobné produkty

CANON PowerShot G1 X

  • Velký 14,3MP snímač CMOS, procesor DIGIC 5,...
  • Kompaktní objektiv se 4násobným zoomem, režim...
  • Displej LCD s variabilním úhlem natočení a...
CANON PowerShot G1 X

*****

Poukaz na FotoSlužby

*****

Skladem >5 ks Koupit

13 990,-

11 561,- bez DPH

SONY CyberShot DSC-RX100

  • Kvalitní hliníkové tělo s dobrou ergonomií
  • Snímač Exmor™ CMOS velikosti 1" (13,2 x...
  • Rozsah ISO 125-6400 (v rozšíření až 25 600)
SONY CyberShot DSC-RX100

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

PANASONIC Lumix DMC-FZ200 + SDHC 16GB

  • 12,1 Mpx Hi-Speed MOS
  • 24x optický zoom (25-600mm) / 48x inteligentní...
  • Světelnost F2,8 v celém rozsahu
PANASONIC Lumix DMC-FZ200 + SDHC 16GB

*****

Poukaz na FotoSlužby

*****

Skladem >5 ks Koupit

11 990,-

9 909,- bez DPH

FUJIFILM X20 černý (+ SDHC 16GB + originální pouzdro)

  • 12Mpx X-Trans CMOS (úhlopříčka 2/3")
  • Inovovaný procesor EXR II
  • Fujinon 28-112mm F2-2,8 / 4x optický zoom
FUJIFILM X20 černý (+ SDHC 16GB + originální pouzdro)

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

11 990,-

9 909,- bez DPH

FUJIFILM FinePix HS50EXR

  • 16Mpx EXR CMOS II (1/2")
  • Fujinon 24-1008mm f/2,8-5,6 /
  • 42x optický zoom / 84x digitální zoom
FUJIFILM FinePix HS50EXR
Poukaz na FotoSlužby

11 990,-

9 909,- bez DPH

CANON PowerShot G16

  • 12,1Mpx CMOS snímač (1/1,7")
  • Procesor DIGIC6
  • 28 mm širokoúhlý objektiv / 5× optický zoom
CANON PowerShot G16

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

12 790,-

10 570,- bez DPH

NIKON COOLPIX P7800

  • 12,2 Mpx CMOS snímač (1/1,7") s...
  • Obrazový procesor EXPEED C2
  • 7,1x optický zoom (28–200mm)
NIKON COOLPIX P7800

*****

Poukaz na FotoSlužby Sleva

*****

Skladem 4 - 5 kusů Koupit

13 590,-

11 231,- bez DPH

FUJIFILM FinePix S1

  • Světově 1. fotoaparát ve kategorii bridge...
  • Objektiv Fujinon s 50× optickým zoomem (24–1200...
  • Světelnost f/2,8–5,6
FUJIFILM FinePix S1
Poukaz na FotoSlužby
Skladem 4 - 5 kusů Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SONY CyberShot DSC-HX400 černý

  • 20,4 Mpx CMOS Exmor R™ (1/2,3") / procesor...
  • 24 mm širokoúhlý objektiv
  • 50× optický zoom / 100× digitální zoom
SONY CyberShot DSC-HX400 černý
Poukaz na FotoSlužby
Skladem >5 ks Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM modrý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM modrý

*****

Poukaz na FotoSlužby Novinka Recenze

*****

Poslední kus Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM černý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM černý

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM bílý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM bílý

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Poslední kus Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

Příslušenství k produktu FUJIFILM X-S1 + SDHC8GB + blesk EF-20

LEXAR SDHC 8GB Full-HD video

Maximalizujte své zážitky při natáčení videa s kartou Lexar SDHC Full HD Video! Tato karta byla speciálně vyvinuta pro ukládání full HD dat z vaší videokamery nebo...
LEXAR SDHC 8GB Full-HD video

*****

*****

Skladem >5 ks Koupit

190,-

157,- bez DPH

AVACOM Fujifilm NP-95

Baterie Avacom Fujifilm NP-95 je vyrobena ze špičkových článků, které jí zaručují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost. Dokáže plně nahradit originální typy...
Skladem 2 - 3 kusy Koupit

350,-

289,- bez DPH

FUJIFILM NP-95 X100

Originální náhradní baterie Fujifilm určená pro zařízení FinePix F31fd.
Skladem >5 ks Koupit

1 190,-

983,- bez DPH

JJC spoušť kabelová s časosběrem TM-K pro Fuji X-E1, X-S1, HS35/50EXR

  • časovač, intervalové (časosběrné snímání) a...
  • dvoupolohové tlačítko pro předostření
  • podsvícenný displej
Skladem >5 ks Koupit

1 390,-

1 148,- bez DPH

JJC spoušť rádiová JM-K pro Fujifilm X-E1, X-S1, HS35/50EXR - 30 m

Bezdrátová rádiová spoušť JJC JM-K je určena pro většinu DSLR a SLR zrcadlovek, které jsou vybaveny konektorem pro kabelové dálkové ovládání. JM-K umožňuje...
Skladem 2 - 3 kusy Koupit

1 090,-

900,- bez DPH

Výhodné balíčky s produktem FUJIFILM X-S1 + SDHC8GB + blesk EF-20

Podobné produkty produktu FUJIFILM X-S1 + SDHC8GB + blesk EF-20

CANON PowerShot G1 X

  • Velký 14,3MP snímač CMOS, procesor DIGIC 5,...
  • Kompaktní objektiv se 4násobným zoomem, režim...
  • Displej LCD s variabilním úhlem natočení a...
CANON PowerShot G1 X

*****

Poukaz na FotoSlužby

*****

Skladem >5 ks Koupit

13 990,-

11 561,- bez DPH

SONY CyberShot DSC-RX100

  • Kvalitní hliníkové tělo s dobrou ergonomií
  • Snímač Exmor™ CMOS velikosti 1" (13,2 x...
  • Rozsah ISO 125-6400 (v rozšíření až 25 600)
SONY CyberShot DSC-RX100

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

PANASONIC Lumix DMC-FZ200 + SDHC 16GB

  • 12,1 Mpx Hi-Speed MOS
  • 24x optický zoom (25-600mm) / 48x inteligentní...
  • Světelnost F2,8 v celém rozsahu
PANASONIC Lumix DMC-FZ200 + SDHC 16GB

*****

Poukaz na FotoSlužby

*****

Skladem >5 ks Koupit

11 990,-

9 909,- bez DPH

FUJIFILM X20 černý (+ SDHC 16GB + originální pouzdro)

  • 12Mpx X-Trans CMOS (úhlopříčka 2/3")
  • Inovovaný procesor EXR II
  • Fujinon 28-112mm F2-2,8 / 4x optický zoom
FUJIFILM X20 černý (+ SDHC 16GB + originální pouzdro)

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

11 990,-

9 909,- bez DPH

FUJIFILM FinePix HS50EXR

  • 16Mpx EXR CMOS II (1/2")
  • Fujinon 24-1008mm f/2,8-5,6 /
  • 42x optický zoom / 84x digitální zoom
FUJIFILM FinePix HS50EXR
Poukaz na FotoSlužby

11 990,-

9 909,- bez DPH

CANON PowerShot G16

  • 12,1Mpx CMOS snímač (1/1,7")
  • Procesor DIGIC6
  • 28 mm širokoúhlý objektiv / 5× optický zoom
CANON PowerShot G16

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Skladem >5 ks Koupit

12 790,-

10 570,- bez DPH

NIKON COOLPIX P7800

  • 12,2 Mpx CMOS snímač (1/1,7") s...
  • Obrazový procesor EXPEED C2
  • 7,1x optický zoom (28–200mm)
NIKON COOLPIX P7800

*****

Poukaz na FotoSlužby Sleva

*****

Skladem 4 - 5 kusů Koupit

13 590,-

11 231,- bez DPH

FUJIFILM FinePix S1

  • Světově 1. fotoaparát ve kategorii bridge...
  • Objektiv Fujinon s 50× optickým zoomem (24–1200...
  • Světelnost f/2,8–5,6
FUJIFILM FinePix S1
Poukaz na FotoSlužby
Skladem 4 - 5 kusů Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SONY CyberShot DSC-HX400 černý

  • 20,4 Mpx CMOS Exmor R™ (1/2,3") / procesor...
  • 24 mm širokoúhlý objektiv
  • 50× optický zoom / 100× digitální zoom
SONY CyberShot DSC-HX400 černý
Poukaz na FotoSlužby
Skladem >5 ks Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM modrý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM modrý

*****

Poukaz na FotoSlužby Novinka Recenze

*****

Poslední kus Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM černý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM černý

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

12 990,-

10 735,- bez DPH

SAMSUNG Galaxy K ZOOM bílý

  • 20,7 Mpx BSI CMOS 1/2,3", podpůrný 2 Mpx...
  • 4,8" Super HD AMOLED displej (1280×720)
  • Procesor Mali T624
SAMSUNG Galaxy K ZOOM bílý

*****

Poukaz na FotoSlužby Recenze

*****

Poslední kus Koupit

12 990,-

10 735,- bez DPH

Poradna k produktu FUJIFILM X-S1 + SDHC8GB + blesk EF-20

  • Rostislav Hlavsa

    sport

    Rostislav Hlavsa   27.01.2013 v 21:13:46

    Odpovědět

    Dobrý den,zajímalo by mě jak si poradí X-S1 s fotografováním sportovních čiností v tělocvičnách a zvláště hokeje na zimnim stadionu, kde nejsou ideální světelné podmínky. Případně jakou sestavu zrcadlovky a objektivu by jste mi doporučill.S díky Hlavsa

    •  Pavel Galler

      RE: sport

      Pavel Galler   28.01.2013 v 13:42:43

      Odpovědět

      Dobrý den,pro představu jak je na tom Fuji XS-1, můžete zhlédnout naši videoprezentaci v sekci video. Zrcadlovka s větším snímačem v setu s lepším a světelným objektivem by si se sportem poradila samozřejmě lépe. Ale tam záleží kolik chcete investovat. Doporučoval bych například některý se základních modelů Nikon D3200 či D5200.

      • Rostislav Hlavsa

        RE: RE: sport

        Rostislav Hlavsa   29.01.2013 v 23:59:52

        Odpovědět

        Dobrý den,děkuji za odpověď, nicméně ještě bych rád položil pár otázek. Máte jistě hodně zkušeností s fotografováním a jistě mnoho nafoceno s výrobky které nabízíte. Já sám jsem příležitostný fotograf, který fotografování nebude mít jako koníček. Rád bych fotoaparát, který pěkně kreslí, ale aby zvládal i sport aktivity, které jsou v interieru. Samozřejmě bych byl radši, kdyby fotoaparát byl univerzální a nemusely se měnit objektivy. Proto jsem se ptal na x-s1, ale s ním mám ještě ve výběru FZ-200 od Panasonicu. Potřeboval bych poradit, který z těchto dvou fotoaparátů bude pro mé potřeby výhodnější. Na jedné straně masivní fotoaparát s velkým čipem na druhé o dost lehčí fotoaparát s malým čipem ,ale lepší světelností. No a na závěr bych se chtěl zeptat, jakým konkurentem by pro ně byla nějaká základní zrcadlovka s obyčejnými setovými objektivy. Nechci totiž do fotoaparátu dát víc jak 20 000,-Díky Hlavsa

        • Rostislav Hlavsa

          RE: RE: RE: sport

          Rostislav Hlavsa   30.01.2013 v 10:55:35

          Odpovědět

          Ještě jsem chtěl dodat, že tím setem zrcadlovky a objektivů jsem myslel třeba NIKON D3200 + 18-55 mm VR + 55-300 VR Musel bych oželet zoom a podle informací je zřejmě zrcadlovka pomalejší, ale hlavně by mě zajímalo zda výsledné fota s druhým objektivem 55-300 by byla za horších světelných podmínek lepší než ultrazoomy - myslím tím třeba focení hokeje na zimním stadionu.

          •  Pavel Galler

            RE: RE: RE: RE: sport

            Pavel Galler   30.01.2013 v 12:29:58

            Odpovědět

            Dobrý den,pro velikost fotoaparátu se musíte rozhodnout sám. Ideální je přijít si k nám veškeré vybrané modely vykoušet. Já osobně bych upřednostnil mezi XS-1 a FZ200, spíše Fuji, která má lepší kresbu a ovládání jako zrcadlovka. Set Nikonu D3200 s dvěma objektivy by byl pak ideální volbou. Výsledky s teleobjektivem a zrcadlovkou by byly za Vámi uvedených situací lepší.

            • novák

              Re: RE: RE: RE: RE: sport

              novák   07.09.2013 v 22:24:22

              Odpovědět

              osobní zkušenost -pana.15O podstatně kresli lépe než x-s1

              • jindra

                Re: Re: RE: RE: RE: RE: sport

                jindra   04.01.2014 v 19:03:35

                Odpovědět

                osobně mám vyzkoušeno že tak ostrou foto jakou vám umožní např. Canon sx50hs 50ti násobným zoomem Vám např Nikon D5200+55-300 po zvětšení na stejnou velikost fotografováného předmětu jakou dosáhnete ultrazoomem rozhodně nedopřeje pravda je že zrcadla jsou pro sport rychlejší a ty těla nad 20.000 se i lépe drží , ovšem né každý si může dovolit obrat rodinu o50 a více tisíc

  • L.Kadleček

    FUJI X-S1

    L.Kadleček   01.01.2013 v 19:04:40

    Odpovědět

    Dobrý den,mám fot.Fuji s 9500 a fotím s ním svatby i ve fotostudiu se záblesk.zařízením Compactron,fotky dobré ale musím je doostřovat,chci koupit Fuji x-s1 již sem fotoap. u Vás zkoušel, zdálo se mi že tak do 200mm ohniska nebudu muset doostřovat ve fotošopu ale nevím jak bude spolupracovat se záblesky,můžete mi poradit? L.K. Díky za odpovědˇ.

    •  Pavel Galler

      RE: FUJI X-S1

      Pavel Galler   02.01.2013 v 11:57:12

      Odpovědět

      Dobrý den,záblesk.zařízení Compactron neznám a nevím tedy jak bude XS-1 spolupracovat. Přijďte k nám vyzkoušet.

  • vita-vita

    video

    vita-vita   25.12.2012 v 23:37:27

    Odpovědět

    dobrý den , který z přístrojů v ceně do 20000kč (kompakt nebo nějaká zrcadlovka? např Nikon 3200+18-200) bude nejlépe sloužit i jako video kamera.Děkuji Vám fotit chci mravence na cestě kolem běžící slečnu a na obloze eroplán a to vše i šeru

    •  Pavel Galler

      RE: video

      Pavel Galler   27.12.2012 v 11:21:19

      Odpovědět

      Dobrý den,na mravence a slečny v šeru bych doporučil určitě zrcadlovku s velkým snímačem a to spíše od firmy Sony, která je na video zvláště vhodná: www.fotoskoda.cz/eobchod/p4013127-cz-sony-alpha-slta57-+-1855-mm Navíc v tomto setu je součástí pevný světelný objektiv 50mm, což za špatných světelných podmínek oceníte.

  • Diskuzní příspěvek byl administrátorem zakázán


  • Milan

    video skevence a sekvenční snímání

    Milan   06.12.2012 v 21:45:10

    Odpovědět

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je tento fotoaparát (X-S1) vhodný na natáčení sportů např: horská cyklistika či snowboarding, dále bych se chtěl zeptat jestli sekvenční snímání zachytí rychle pohybující se objekt (kolo apod.) ostře. Děkuji za odpověď.

    •  Pavel Galler

      RE: video skevence a sekvenční snímání

      Pavel Galler   10.12.2012 v 12:33:48

      Odpovědět

      Dobrý den,ano fotoaparát je vhodný, akorát musíte počítat, že fotoaparát umožňuje zoomovat pouze manuálně a práci tedy přizpůsobit. Sekvenční snímání tento přístroj zvládá 7 fps v plném rozlišení. Ostrost závisí na více aspektech, ale umí zachytit ostré snímky.

  • Haškovec

    výklopný displej

    Haškovec   22.11.2012 v 21:24:21

    Odpovědět

    Dobrý den,s jakým maximálním úhlem lze vyklopit displej?Děkuji

    •  Pavel Galler

      RE: výklopný displej

      Pavel Galler   23.11.2012 v 14:46:01

      Odpovědět

      Dobrý den,v jakém směru myslíte? Pro nadhled cca 60 stupňů, pro podhled běžně 90 stupňů. Do stran vyklopit nejde.

  • Honza

    Polarizační filtr

    Honza   17.11.2012 v 17:11:20

    Odpovědět

    Dobrý den,můžete mi prosím doporučit polarizační filtr pro foto FUJIFILM X-S1. Moc děkuji.

    •  Pavel Galler

      RE: Polarizační filtr

      Pavel Galler   19.11.2012 v 09:49:25

      Odpovědět

      Dobrý den,použít můžete filtry o průměru 62mm. Z polarizačních pak doporučuji www.fotoskoda.cz/eobchod/p2122486-cz-kenko-filtr-polarizacni-cirkularni-dmc-pro1d-62-mm

  • Haškovec

    zvětšeniny

    Haškovec   16.10.2012 v 16:22:02

    Odpovědět

    Dobrý den,předpokládám, že tento ultrazoom je lepší než starší Sony SX1 Si. Šly by z něj dělat zvětšniny až 30x45cm?Děkuji

    •  Pavel Galler

      RE: zvětšeniny

      Pavel Galler   17.10.2012 v 12:20:16

      Odpovědět

      Dobrý den,ano, toto je jeden z nejlepších ultrazoomů na trhu. Zvětšeniny 30x45 nejsou problém.

  • Jiří

    Nečistoty v objektivu

    Jiří   24.09.2012 v 19:28:08

    Odpovědět

    Dobrý den,jelikož se jedná o kompaktní provedení tělo a objektiv, jak je tento fotoaparát odolný proti prachu a mohou případné nečistoty vniknout do těla, případně dovnitř objektivu. Děkuji

    •  Pavel Galler

      RE: Nečistoty v objektivu

      Pavel Galler   25.09.2012 v 08:22:14

      Odpovědět

      Dobrý den,vzhledem k uzavřené konstrukci těla je velmi nepravděpodobné, aby se dovnitř fotoaparátu dostali nějaké nečistoty. U prachu není vyloučeno, že se po čase může do těla dostat. Záleží také v jakém prostředí by se fotografovalo.

  • L.Kadleček

    X-S1

    L.Kadleček   08.09.2012 v 21:44:17

    Odpovědět

    Dobrý den,prosím bude ve fotoaparátu Fuji X-S1 fungovat karta SD? Díky.

    •  Jakub Valdivia

      RE: X-S1

      Jakub Valdivia   09.09.2012 v 07:27:42

      Odpovědět

      Dobrý den,ano tento fotoaparát podporuje SD karty.

  • Josef

    Blooming efekt

    Josef   03.07.2012 v 21:41:13

    Odpovědět

    Dobrý den.Je u tohoto modelu vyřešený blooming efekt? Fuji slibovalo konstrukční změny snímače na jeho odstranění. Jaká je situace? Viděl jsem fotografie motorky s chromovanými díly se silným blooming efektem a nevypadalo to vůbec dobře. Děkuji za odpověď.

    •  Jakub Valdivia

      RE: Blooming efekt

      Jakub Valdivia   06.07.2012 v 09:01:18

      Odpovědět

      Dobrý den,nové série by měly mít problémy s bloomingem vyřešené. Pakliže by jste u nás zakoupil fotoaparát se starším snímačem, nebyl by problém jej vyměnit.

      • Jiří

        RE: RE: Blooming efekt

        Jiří   24.09.2012 v 19:17:42

        Odpovědět

        Dobrý den, zakoupil jsem u Vás tento fotoaparát v březnu, v současné době jsem se ve Vašem servisu dotazoval na případnou výměnu čipu. Byla mě přeposlána odpověď servisu Fujifilm s tím, že nejde o záruční opravu, ale o zdokonalení fotoaparátu, které je prováděno v Polsku. Na svých stránkách Fujifilm v tiskové zprávě uvádí, že zákazníkům bude senzor na požádání vyměněn bezplatně. Podle výrobního čísla navíc prý nelze určit druh snímače v konkrétním fotoaparátu. Blooming se občas objevuje, ale spíše sporadicky. Mohl by jste tedy uvést věc na pravou míru, případně s Vaším názorem zda snímač s tohoto důvodu měnit či ne a na koho se tedy obrátit.Jinak fotoaparát pracuje obstojně. Děkuji.

        •  Pavel Galler

          RE: RE: RE: Blooming efekt

          Pavel Galler   25.09.2012 v 08:26:07

          Odpovědět

          Dobrý den,náš servis je autorizovaný pouze na Nikon a Olympus. Veškeré dotazy ohledně fotoaparátu Fujifilm Vám musí sdělit a vysvětlit autorizovaný servis firmy Fujifilm. Tedy obracejte se pouze na ně: www.cz.fujifilm.cz/cs/podpora/servis.ep/

  • Ťapík

    GPS k Fujifilm X-S1

    Ťapík   22.06.2012 v 20:22:40

    Odpovědět

    Prosím o odpověď na otázku. Je možno k Fujifilm X-S1 připojit GPS modul? Mnohokráte děkuji.

    •  Jakub Valdivia

      RE: GPS k Fujifilm X-S1

      Jakub Valdivia   22.06.2012 v 23:53:21

      Odpovědět

      Dobrý den,dle dostupných informací není pro Fujifilm X-S1 žádná možnost připojení externího GPS modulu.

  • Milan

    porovnání

    Milan   23.04.2012 v 20:40:19

    Odpovědět

    Dobrý den, prosím o porovnání a názor - co byste upřednostnil:Nikon 90 + Nikon 18-200nebo Nikon 90 + Tamron 18 - 270nebo Fujifilm X-S1 ?Fotografuji amatérsky, především krajinu, město, portrét

    •  Jakub Valdivia

      RE: porovnání

      Jakub Valdivia   26.04.2012 v 10:29:32

      Odpovědět

      Dobrý den Milane,osobně bych upřednostnil Nikon D90 + Nikon 18-200 kvůli většímu snímači, nízkou hladinou šumu a také menší hloubkou ostrosti kterou oceníte zejména u portrétů. Navíc máte do budoucna možnost dokoupit další objektivy a mnoho dalšího příslušenství podle Vašich potřeb.

  • Petr

    Dotaz

    Petr   19.04.2012 v 20:12:53

    Odpovědět

    Je tento objektiv kompatibilní i canonem EOS 3000N. A jaké je prosím maximální příbližení objektivu chtěl bych se dozvědět jaký má objektiv velikost např 400mm a dal by se objektiv případně koupit samostatně? Předem děkuji

    •  Jaroslav Šimek

      RE: Dotaz

      Jaroslav Šimek   19.04.2012 v 23:04:22

      Odpovědět

      Dobrý den,zde se jedná o fotoaparát s napevno přidělaným objektivem(tzv. EVF zrcadlovku), s eosem 3000N kompatibilní bez použití hrubé síly a mnohých dalších vylepšení není.

  • ms. S

    porovnání

    ms. S   16.04.2012 v 15:03:05

    Odpovědět

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, čím je model XS-1 lepší, resp. v čem pokročil vývoj oproti modelu HS20 exr (pokud tedy nepočítám malinko větší snímač a méně pixelů)Děkuji za odpověď.

    •  Jaroslav Šimek

      RE: porovnání

      Jaroslav Šimek   16.04.2012 v 18:14:00

      Odpovědět

      Dobrý den,právě větší snímač a méně pixelů u X-S1 předznamenávají vyšší kvalitu obrazu, k vylepšením dle mého soudu došlo i po ergonomické stránce, poměrně nezanedbatelným plusem je dále optická stabilizace obrazu. X-S1 je dále rychlejší ve zpracování dat.

  • Pavel

    X-S1 - zrcadlovka

    Pavel   31.03.2012 v 17:36:58

    Odpovědět

    Dobrý den,prosím o Váš nazor k tomuto problém.Vlastním filmové zrcadlovky NIKON s celou řadou objektivů.Uvažoval jsem o koupi digit. těla, protože objektivy by měli byt kompatibilní (pominuli crop faktor). Pravideně však čtu, že "analogové" objektivy jsou pro digitál nevhodné až nepoužitelné. Je mně líto vybavení které mám, ale je zde však navíc riziko zaprášení snímače při vyměňování obj. které u kompaktu odpadá a objektiv je samozřejmě plně přizpůsoben. Kinof. 20mm bude na digitálním těle 28mm. Hlavní téma je pro mě krajina, 14mm obj.na digitál je pro mě fin. nedostupný, takže asi z toho všeho plyne, že nejlepší volba bude X-S1 s 24mm. (Nebo nějaký jiný kompakt). Je moje úvaha správná a jak je to skutečně s analog. obj. na digitál zrcadlovce?S díky a pozdravem Pavel.

    • Standa

      RE: X-S1 - zrcadlovka

      Standa   28.04.2012 v 15:28:14

      Odpovědět

      Pavel Vloženo: 31.3.2012 17:36:59Dotaz na použitelnost a kvalitu analogových objektivů Nikon.Objektivy s automatickým ostření označená AF nebudou ostřid na levných foťácích D3100, 3200, D5100. Na D90 nebo D7000 bude kompatibilní i automatické ostření.Starší objektivy bez automatického ostření nejsou očipované a normálním způsobem fungovat nebudou.Pokud jde o optickou kvalitu, neměl by být s objektivy AF žádný problém, především pokud půjde o ty nezoomové s pevným ohniskem! Ze začátku se pro digitál ani jiné nepoužívali a bylo to v pořádku. Ani v současnosti nemá Nikon pro některéi AF-S alternituvu, takže se používají AF.Nicméně horší kvalitu mají starší zoomové objektivy, tam je většinou lepší koupit nové. Jen málokterý z nich dosahuje kvalit digitálních zoomů.

      • Standa

        RE: RE: X-S1 - zrcadlovka

        Standa   28.04.2012 v 15:29:04

        Odpovědět

        Pokud jde o antireflexní povrstvení zadních čoček objektivů, používám staré objktivy Pentax, můj nejstarší AF objektiv je data výroby 1987 ze satrší řady F a není tady absolutně žádný problém. Problém není ani při použití objektivů staršího data bez automatického ostření s řady A nebo M. Problém s nedostatečným vrstvením se týkal pokud vím některých starších objektivů Sigma a Tamron případně dalších výrobců. Osobně si nemyslím že by takový problém měl být takový s objektivy Nikkor. A v žádném případě s verzí AF která ostří skrze pohon ve foťáku!

    • Diskuzní příspěvek byl administrátorem zakázán


    • Jiří S

      RE: X-S1 - zrcadlovka

      Jiří S   02.04.2012 v 19:21:30

      Odpovědět

      Pro krajinu je vhodnější větší snímač. Dlouhé ohnisko není podstatné ( nejste-li ornitolog, nebo nefotíte zvěř a pod.). Lepší výsledky v krajinářské fotografii budou s Canonem G1X, nebo s libovolnou zrcadlovkou i ze setovým objektivem.Zdravím Jiří S.

    •  Jaroslav Šimek

      RE: X-S1 - zrcadlovka

      Jaroslav Šimek   02.04.2012 v 16:40:41

      Odpovědět

      Dobrý den,záleží jen na tom, jaké konkrétní objektivy máte, ani kinofilmové objektivy nemusí na digitálech vycházet opticky zcela špatně, je dokonce pár modelů u nichž výrobci zatím nevydali digitální nástupce. Asi zásadní problém nastává s nedostatečnou antireflexní úpravou zadního opt. členu, dále jejich použití na nižších modelech APS-C zrcadlovek, se kterými automaticky neostří..atd. Pokud se rozhodnete do zrcadlovky neinvestovat, je X-S1 je dobrou volbou, ale doporučuji Vám tento model raději vyzkoušet, pro většinu uživatelů, kteří přechází ze zrcadlovek nemusí být zcela akceptovatelný el. hledáček, ale je to individuální.

  • Jiří S.

    Velikost snímače u Fuji X-S1

    Jiří S.   30.03.2012 v 21:26:21

    Odpovědět

    Dobrý den,prosím o informaci - uváděná velikost snímače (úhlopříčka) je 2/3" - to odpovídá 16 mm. Uváděné skutečné rozměry snímačů 2/3" v jiných materiálech jsou ale 8.8 mm x 6,6 mm, což by odpovídalo úhlopříčce 11 mm. To je ovšem dost rozdíl. Jak je to prosím doopravdy s tím rozměrem snímače - vypovídající je d x š, a je jedno jestli v mm nebo coulech.Ještě jeden příklad - snímač 4/3" (Olympus, nebo Canon G1X) má rozměr 18,7 x 14 mm. To odpovídá úhlopříčce cca 23 mm . 4/3" je však 33 mm - opět dost velký rozdíl. Zdá se, že v tom označování rozměrů snímačů je buď chaos, nebo nějaká mystifikace od výrobců.Jsem ale jen amatér a proto prosím odborníka, zda by se mohl k tomu vyjádřit. Děkuji, s pozdravem Jiří S.

    •  Jaroslav Šimek

      RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

      Jaroslav Šimek   02.04.2012 v 16:26:00

      Odpovědět

      Dobrý den,děkuji za Váš dotaz, ale zřejmě nejsem dostatečným odborníkem pro jeho zodpovězení. Fotoaparáty nabízíme a prodáváme dle technických specifikací výrobců a ti uvádějí téměř výhradně rozměr v palcích. Jediné co mě objektivně napadá je změna rozměru při nastavení poměru stran na 3:2, nebo 16:9, kdy dochází k ořezu záběru, snímače bývají v daných formátech až na pár vyjímek vždy konstruovány v poměru stran 4:3.

      • Jiří S.

        RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

        Jiří S.   02.04.2012 v 18:54:48

        Odpovědět

        Ještě k velikosti snímačů a uvádění jejich rozměrů. Velmi se omlouvám, ale velikost snímače je pro dig.aparát naprosto elementární a podstatná věc. Nejde vůbec o to, je-li to uváděno v palcích nebo mm. Jde o nesoulad mezi rozměrem snímače t.j. d a š ve vztahu k uváděné úhlopříčce. ( Pythagorovu větu známe ze ZŠ a ta platí pro mm i couly ). Vážený pane Šimku, kvalifikovaný specialista foto v jedinečném a vynikajícím obchodě ČR kam foto Škoda dlouhodobě patří, by to měl umět zákazníkovi zodpovědět a pokud to náhodou neví, měl by vědět, kde si to zjistí ( i ve svém zájmu ). Znovu se omlouvám za to, že jsem takto protivný, ono totiž 2/3" s informací, že jde o velký snímač vypadá honosně, ale skutečný rozměr 8,8 x 6,6 mm říká, že snímač je nic moc, vlastně takový "prťavec". ( skoro jsem uvažoval, že X-S1 koupím )Jinak musím říci, že ve Vašem obchodě rád nakupuji, protože jsem se tam vždy dost dozvěděl, nechci Vám radit, ale toho se držte, to je podstatné.S pozdravem Jiří S.

        • Pavel

          RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

          Pavel   05.04.2012 v 18:21:03

          Odpovědět

          Dovolte abych to uvedl na pravou míru :-) Velikost snímačů se udává v palcích a nejedná se ve skutečnosti o úhlopříčku ale o průměr elektronky, která se kdysi užívala jako snímač u televizních kamer. V té době se ustanovil určitý standart označování velikostí snímačů a skutečná úhlopříčka je vždy menčí, je to úhlopříčka obdélníka, který by byl na té trubici onoho průměru kdyby se jednalo o onu kdysi používanou elektronku. Tady je výpis z odborného článku na www.fotografovani.cz: "Velikost senzorů se často udává ve zlomcích palců jako 1/2.5" atp. a to vypadá jako velikost úhlopříčky podobně jako u obrazovek televizorů. Nenechte se ale zmást! Skutečná velikost úhlopříček senzorů je menší - hrubě 2/3 uvedeného údaje! Značení totiž vychází ze zvyklostí inženýrů z 50 let, kdy se podobným způsobem značily elektronky určené na snímání TV obrazu ve studiových TV kamerách." A máte pravdu, odborník by tohle měl znát :-)

          •  Jaroslav Šimek

            RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

            Jaroslav Šimek   05.04.2012 v 18:54:16

            Odpovědět

            Dobrý den,v předchozím příspěvku, je téma velikosti snímače věřím uvedeno na pravou míru, tedy je li psán srozumitelně. Odborník by to samozřejmě znát měl, máte pravdu.

            • Pavel

              RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

              Pavel   05.04.2012 v 19:06:14

              Odpovědět

              V tom předchozím příspěvku to právě na pravou míru uvedeno není, nejedná se o celkovou plochu snímače, snímač takovou plochu vůbec nemá, to je zavádějící, ale věřím, že někomu to může stačit. Označování velikosti snímačů je zkrátka jen konvence a se skutečnou velikostí dnešních digitálních snímačů nemá nic společného, je to jen konvence vycházející z historických tradic. Ale máte pravdu, že to podstatné řečeno bylo, totiž že označení v palcích není velikost úhlopříčky snímače ale jen označení typu snímače. Stejně zavádějící je psát téměř u každého fotoaparátu, že má velký snímač, protože to je vždy relativní :-)

              •  Jaroslav Šimek

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

                Jaroslav Šimek   05.04.2012 v 19:13:23

                Odpovědět

                Dobrý den,pro komplexnost odpovědi přikládám tedy jeden ze starších článků je sice v angličtině, ale i pro laiky poměrně srozumitelně(viz. tabulka) :www.dpreview.com/learn/?/Glossary/Camera_System/sensor_sizes_01.htm

                • Pavel

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

                  Pavel   05.04.2012 v 19:26:50

                  Odpovědět

                  Vynikající článek. Děkuji Vám za něj, je tam na obrázcích krásně vidět to co jsem psal. Ta bílá kolečka kolem senzorů, to je právě ten průměr tehdejších elektronkových snímačů v TV kamerách od kterých se odvozuje označování senzorů. Myslím, že názornější to už nemůže být. Děkuji.

        • Diskuzní příspěvek byl administrátorem zakázán


          •  Jaroslav Šimek

            RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

            Jaroslav Šimek   03.04.2012 v 14:27:40

            Odpovědět

            Dobrý den,vyjádření od Fujifilmu se mi zatím nedostalo, ale dle zjištěných informací se věc má následovně. 2/3" je výrobci označena celková velikost plochy snímače, jehož úhlopříčka je cca 16,9mm, úhlopříčkou 11mm(8,8x6,6mm) se rozumí plocha efektivní. Stejné pravidlo platí i pro 4/3" standardy atd. S ohledem na možné nesprávné vysvětlení Vaší předchozí informace budoucích čtenářů této diskuze si Vám dovolím oponovat u označení velikosti snímače Canonu G1X, nejedná se o velikost 4/3", ale 1,5" je tedy větší.

            • Jiří S.

              RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

              Jiří S.   08.04.2012 v 19:40:42

              Odpovědět

              Ještě připomínka k vyjádření pana Šimka z 3.4. 14.27 hod. Někde jsem se dočetl, že G1X má snímač 4/3" - to odpovídá 18 x 13,5 mm používaných u Olympusu.Velikost snímače u Canonu G1X by měla být 18,7 x 14 mm. Pane Šimku, je tedy opravdu snad nepatrně větší, než jsem uvedl, ale jak mám tedy zjistit ten správný rozměr ? Co vlastně znamená ten Váš údaj 1,5" a jak je z toho vidět skutečný rozměr ? Proč neuvedte rozměry d x š snímače ?Ten aparát je skvělý, ale ta Vaše informace, nezlobte se - ta ne. Do popisu nebo parametrů přístroje by se slušelo uvádět k snímači d x š.S pozdravem Jiří S.

              •  Jaroslav Šimek

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

                Jaroslav Šimek   16.04.2012 v 13:28:02

                Odpovědět

                Vážený pane Jiří,otázku velikosti snímačů u digitálních fotoaparátů máme vyřešenu(viz.přiložený odkaz v této diskuzi níže). Pokud v tom nevězí něco osobního věřím, že základ bychom měli mít objektivně popsán. Velikosti snímačů jednotlivých modelů fotoaparátů jsou definovány výrobci a to dle platného standardu, který je uváděn v palcích. Dle mého soudu to již víte, poněvadž délku a šířku senzorů 1,5" a 4/3" jste uvedl přesně, snímač u G1X je o 16% větší, než li 4/3", i když to není pravda mnoho o stejné velikosti se nejedná. Velmi přehledně jsou rozdíly ve velikostech uvedeny např. zde(rozměry snímačů jsou uvedeny ve větším měřítku, pro lepší znázornění-jedná se o recenzi na G1X, tento model volím záměrně pro znázornění velikosti 1,5" a rozdíly v porovnání velikosti tohoto čipu s 4/3" a např. APS-C):www.dpreview.com/reviews/canong1xZávěrem, děkuji Vám za podnětný návrh ohledně uvedení velikosti snímačů i v centimetrech. Bude to přehlednější a kolega, který má na starosti popis fotoaparátů je s tímto požadavkem seznámen.Do doby než tak bude učiněno u všech námi nabízených modelů fotoaparátů, nechť poslouží zákazníkům pro jasné zjištění tohoto parametru:www.dpreview.com/learn/?/Glossary/Camera_System/sensor_sizes_01.htm

                • Jiří S.

                  Uvádění velikostí snímačů d x š v mm.

                  Jiří S.   19.04.2012 v 16:37:14

                  Odpovědět

                  Vážený pane Šimku,děkuji za pochopení k uvádění skutečných velikostí snímačů, t.j. d x š samozřejmě v mm. Ujišťuji Vás, že v mém příspěvku není nic osobního, sledoval jsem jen jasný, přehledný a jednoduchý údaj který je dost podstatný. Děkuji za Váš přístup a za poskytnuté informace.S pozdravem Jiří S.

            • Jiří S.

              RE: RE: RE: RE: RE: Velikost snímače u Fuji X-S1

              Jiří S.   08.04.2012 v 18:55:33

              Odpovědět

              K uvádění velikosti snímačů: Jistě by bylo žádoucí uvádět jasně rozměry d x š, z čeho vycházejí výrobci při tom označování je jejich věc, ale zákazník dle mého názoru by měl dostat jasnou a nezavádějící informaci. Úhlopříčka, která vlastně úhlopříčkou není - to jistě v tomto smyslu správná informace není. V popisu a parametrech k fotoaparátu by bylo seriozní a žádoucí uvádět u snímače jeho rozměry d x š.Podotýkám, že na př. u zrcadlovek je to většinou jasné, rozměry snímačů APS-C(22,2 x 14,8 mm), nebo DX (23,6 x 15,8 mm) pochybnosti nejsou. Pozoruhodná a jistě vynikající je i zmínka pana Pavla o způsobu tvorby těch označování velikostí snímačů vycházejících ze značení snímacích elektronek v roce 1950, i odkaz pana Šimka z 5.4. 19.13hod. na ten starší článek v angličtině. Doufám ale, že nebude nutno takto nebo podobně pátrat v historii, ale jednoduše se rozměry snímačů v parametrech přístroje uvedou.S pozdravem Jiří S

  • Michal

    rada

    Michal   22.03.2012 v 12:24:08

    Odpovědět

    Dobrý den,prosím o radu odborníka. Chtěl bych si pořídit fotoaparát na focení téměř všeho, ale hlavně zvěře. To znamená delší vzdálenosti a ne zrovna ideální světlo v lese. Pro mé finanční možnosti připadá v úvahu ultrazoom nebo starší model zrcadlovky, třeba z druhé ruky, s 300 mm objektivem. Čekám na testy a recenze právě Fuji X-S1, ale přiznám se, ty fotky, které jsem tady viděl, mě moc nepřesvědčily. A tak se ptám, bude podle vás starší zrcadlovka, např. Canon EOS D450 apod. vždy lepší nebo srovnatelná s kompaktem parametrů Fuji X-S1? Možná úsměvný dotaz, ale i tak děkuji za odpověď.Možná jsem napsal

    •  Jaroslav Šimek

      RE: rada

      Jaroslav Šimek   22.03.2012 v 13:57:36

      Odpovědět

      Dobrý den,zrcadlovky jsou vybaveny většími snímači, výměnnými objektivy, samozřejmě lepším hledáčkem, ale na druhou stranu pokud budete chtít dosáhnout solidní kvality budete muset za objektiv připlatit, i proto jsou na trhu ultrazoomy a tzv. zrcadlovky bez zrcadla, které tyto přednosti spojují. Osobně si myslím, že pokud nechcete příliš investovat je X-S1 dobrou volbou se solidním obrazovým výstupem, univerzálním ohniskovým rozsahem objektivu a obstojnou světelností, z těchto důvodů bych X-S1 upřednostnil.

  • chorche

    srovnání

    chorche   20.03.2012 v 07:43:37

    Odpovědět

    Dobrý den , prosím o srovnání obrazovékvality X-S1 a Leica V-LUX 3.Děkuji.

    •  Jaroslav Šimek

      RE: srovnání

      Jaroslav Šimek   20.03.2012 v 12:56:17

      Odpovědět

      Dobrý den,po technické stránce se jedná o vyrovnané fotoaparáty, Leica je zpracována pro ni typicky bytelným způsobem, jako plus lze jistě zmínit systémové sáňky na blesk a plně výklopný LCD(na otočném kloubu). X-S1 je vybaven větším snímačem a možností nastavení ISO citlivosti až na hodnotu 12800, nutno dodat, že ta je prakticky neopužitelná, poměrně uspokojivé výstupy podává do ISO 3200. V tomto ohledu Leicu lehce předstihuje, ale nutno dodat, že se v obou případech jedná o kvalitní ultrazoomové fotoaparáty, výstupní kvalita s ohledem na kresbu a barevné podání je solidní, s obrazovým výstupem obou modelů by měl být spokojen i náročnější uživatel, zde je to již jen na rukou a oku fotografa.

  • Martin

    Pomoc s výběrem

    Martin   19.03.2012 v 22:41:58

    Odpovědět

    Dobrý den,potřeboval bych od Vás velkou radu. Zvažuji nákup nového fotoaparatu kde očekavám neco víc než obyčejný kompakt, ale zároveň nechci zrcadlovku z duvodu dalších investic (objektivy).Proto jsem jsem se zaměřil na tuto řadu fotoaparátu. Hlavní výběr jsem směřoval na Sony CyberShot DSC-HX100V vs Nikon Coolpix P510 což jsou poměrně stejné modely. První otázkou je, 1. který z těchto modelu by jste zvolil ?? a proč ??Samozřejmě po shlédnutí modelu FUJIFILM X-S1 jsem si říkal, že je to už něco do budoucna. Chtěl bych se zdokonalit ve focení.2. budou fotografie z FUJIFILM X-S1 oproti ostatním modelum opravdu výraznější ??Využití: rodiny, příroda, děti a sport,zvěř a příroda, špatně osvětlené prostory.děkuji

    •  Jaroslav Šimek

      RE: Pomoc s výběrem

      Jaroslav Šimek   20.03.2012 v 12:34:13

      Odpovědět

      Dobrý den,pomineme li rozsah optického zoomu, který má Nikon společně se Sony skutečně extrémní, bude z uvedených severénně nejlepší i když nejdražší volbou model od Fuji. Disponuje největším snímačem, při vyšších ISO citlivostech poměrně rozumným nárůstem el. šumu, věrným barevným podáním a např. sáňkami pro přidání ext. blesku.Budete li se rozhodovat mezi modely Nikon a Sony, doporučuji je raději vyzkoušet a rozhodnout se dle ergonomie a struktury menu, který Vám bude bližší. Po obrazové i technické stránce se jedná o v podstatě identické modely, Nikon má delší rozsah zoomu a stereo záznam zvuku, HX100 zase lépe kreslí do krajů záběru. Závěrem nutno dodat, všechny tři uvedené modely jsou pro daná témata fotografování vhodné.

   
Servisní knížka plná výhod:
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »