Panasonic
Panasonic patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Za více než 100 let působení na světovém trhu představil celou řadu prvotřídních produktů, které nejednou posunuly technologickou laťku o úroveň výše. Zejména v posledních dvou dekádách Panasonic proslul coby dodavatel vysoce kvalitních a technologicky inovativních produktů především v oblasti foto a video. Digitální fotoaparáty, videokamery a skvělé objektivy si oblíbili profesionálové i hobby fotografové a kameramani po celém světě.
Nakupte chytře
Dostupnost
Cena
Kategorie
- Bezzrcadlovky
- Akumulátory
- Zoom objektivy
- Videokamery
- Objektivy s pevným ohniskem
- Nabíječky
- Síťové zdroje a adaptéry baterií
- Kompaktní fotoaparáty
- Fotobrašny
- Příslušenství různé
- Pouzdra na kompakty
- Popruhy na fotoaparáty
- Očnice a korekce
- Spouště
- Mikrofony
- Různé fotodoplňky
- Blesky
- Krytky
- Paměťové karty
- Fotobatohy
- Redukce k filtrům
- Adaptéry
- Gripy
- Předsádky
- Ministativy
- Konvertory
- Hledáčky
- LED mini světla
PANASONIC CR 123 A
Fotobaterie (foto lithiová) napětí: 3V výška: 34,5mm průměr: 17,1mm hmotnost: 17g
PANASONIC Eneloop Pro AA NiMH 2500 mAh/4ks
4x Eneloop PRO AA baterie 2450 mAh je set unikátních nabíjecích baterií AA. Baterie s maximálně eliminovaným efektem samovybíjení. Díky tomu udrží tyto baterie až 70%...
PANASONIC LR3 Evolta AAA/1,5V 1KS
- vysoký výkon
- vhodné pro blesky
- vysoká životnost
PANASONIC CR 2032 / 1ks
Knoflíková baterie (lithiová) kapacita: 220mAh napětí: 3V výška: 3,2mm průměr: 20mm hmotnost: 3,1g
PANASONIC LR6 Pro Power / 1ks
Alkalická baterie typu AA vhodná do fotoaparátů,hraček,svítilen,přenosných audiopřehrávaců.
PANASONIC SR 44
- knoflíková baterie (stříbrooxidová) kapacita: 160mAh napětí: 1,55V výška: 5,4mm průměr: 11,6mm hmotnost: 2,2g
PANASONIC 2 CR 5
Fotobaterie ( foto lithiová) napětí: 6V výška: 45mm průměr: 17x34mm hmotnost: 11g
PANASONIC LR6 Evolta AA/1,5V 1KS
- vysoký výkon
- vhodné pro blesky
- vysoká životnost
PANASONIC CR 1220
Knoflíková baterie (lithiová) kapacita: 35mAh napětí: 3V výška: 2mm průměr: 12,5mm hmotnost: 1,2g
PANASONIC LR03 Pro Power / 1ks
Baterie mikrotužkové alkalické dioximanganové od firmy Panasonic se zvýšenou výdrží Extreme Power, jmenovité napětí 1,5 V, průměr baterie 10,5 mm, délka 44,5 mm.
PANASONIC CR 2
Fotobaterie (foto lithiová) kapacita: 850mAh napětí: 3V výška: 27mm průměr: 15,6mm hmotnost: 11g
PANASONIC AAA LR03 Everyday
- Baterie Panasonic Everyday Power má až o 50 % vyšší výkon ve srovnání s předešlou řadou...
- Typ baterie: Alkalické
- Napětí baterie: 1,5 V
PANASONIC CR 2025 / 1ks
Knoflíková baterie (lithiová) kapacita: 165mAh napětí: 3V výška: 2,5mm průměr: 20mm hmotnost: 2,5g
PANASONIC LR 14 / 1ks
- alkalická baterie, napětí: 1,5V, výška: 50mm, průměr: 26,2mm , hmotnost: 68,8g
PANASONIC LR 20 / 1ks
Alkalická baterie (Power Max3) velikost: XL napětí: 1,5V výška: 61,5mm průměr: 34,2mm hmotnost: 140,5g
PANASONIC CR 2354
Knoflíková lithiová baterie, napětí 3 V, kapacita 560 mAh. Rozměry: průměr 23 mm, výška 5,4 mm, váha 5,9 g.
PANASONIC CR 2450
- knoflíková baterie (lithiová) kapacita: 620mAh napětí: 3V výška: 5mm průměr: 24,5mm hmotnost: 5,9g
PANASONIC CR 2016
Knoflíková baterie (lithiová) kapacita: 90mAh napětí: 3V výška: 1,6mm průměr: 20mm hmotnost: 1,6g
PANASONIC 6LR61 Pro Power 9V
Prémiová 9 V baterie se skladovatelností až 7 let a extrémně dlouhou výdrží. Vydrží až 2xdéle než alkalická baterie v přístrojích se střední či vysokou spotřebou.
PANASONIC LR 1
Alkalická baterie (Power Max3) napětí: 1,5V výška: 30,2mm průměr: 12mm hmotnost: 9,2g
PANASONIC CR2430
Panasonic CR 2430. Typ baterie: Lithium, Napětí baterie: 3 V, Kapacita baterie: 285 mAh. Hmotnost: 4.3 g, Šířka: 24.5 mm, Hloubka: 24.5 mm.
PANASONIC 4LR44 POWER CELLS
- mikro alkalická baterie kapacita: 120mAh napětí: 6V výška: 25,1mm průměr: 13mm hmotnost: 10g
PANASONIC CR 1632
Primární knoflíkový lithiový článek. Vhodný např. pro zálohy pamětí elektronických systémů typ CR 1632.
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Panasonic
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.