Panasonic
Panasonic patří mezi největší výrobce elektroniky na světě. Za více než 100 let působení na světovém trhu představil celou řadu prvotřídních produktů, které nejednou posunuly technologickou laťku o úroveň výše. Zejména v posledních dvou dekádách Panasonic proslul coby dodavatel vysoce kvalitních a technologicky inovativních produktů především v oblasti foto a video. Digitální fotoaparáty, videokamery a skvělé objektivy si oblíbili profesionálové i hobby fotografové a kameramani po celém světě.
Nakupte chytře
Dostupnost
Cena
Kategorie
- Bezzrcadlovky
- Baterie
- Akumulátory
- Zoom objektivy
- Videokamery
- Nabíječky
- Síťové zdroje a adaptéry baterií
- Kompaktní fotoaparáty
- Fotobrašny
- Příslušenství různé
- Pouzdra na kompakty
- Popruhy na fotoaparáty
- Očnice a korekce
- Spouště
- Mikrofony
- Různé fotodoplňky
- Blesky
- Krytky
- Paměťové karty
- Fotobatohy
- Redukce k filtrům
- Adaptéry
- Gripy
- Předsádky
- Ministativy
- Konvertory
- Hledáčky
- LED mini světla
PANASONIC 9 mm f/1,7 ASPH.
- DG Summilux 9 mm f/1.7 ASPH
- MFT bajonet (micro 4/3)
- Ohnisko 18 mm (ekvivalent 35 mm)
PANASONIC LUMIX S 100 mm f/2,8
- Rychlý makro full frame objektiv
- Ideální pro detailní záběry i portréty
- Ohromující bokeh efekt
PANASONIC LUMIX S 18 mm f/1,8
- kompaktní a lehký (340 g)
- pro fotografii i video (krajina, noční nebe, architektura)
- potlačený focus breathing
PANASONIC 25 mm F1.4 II ASPH Leica DG Summilux
- odolný vůči prachu a stříkající vodě
- zdokonalený povrch
- ohnisko 25 mm (50mm ekv. kinofilmu)
- −7 %
PANASONIC LUMIX S 50 mm f/1,8
- Pro bajonet L-mount
- Formát Full-Frame
- Filtr průměr 67 mm
PANASONIC LUMIX S 24 mm f/1,8
- Vysoká obrazová kvalita
- Detailní kresba, špičková ostrost i rozlišení
- Skvělá světelnost f/1,8
PANASONIC LUMIX S 35 mm f/1,8
- Objektiv s bajonetem L / full-frame senzor
- Ohnisko 35 mm, světelnost f/1,8
- Na APS-C senzoru 52,5 mm (ekvivalent 35 mm)
PANASONIC 200 mm f/2,8 černý Power O.I.S. LEICA
- Ohnisková vzdálenost: 200 mm (ekv. 35 mm – 400 mm)
- Max. clona: f/2,8
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
PANASONIC 12 mm f/1,4 ASPH LEICA DG SUMMILUX
- LEICA DG SUMMILUX 12mm / F1.4 ASPH (ekvivalent ohniska 24mm pro 35mm standard)
- 9 lamelová kruhová clona, rozsah clon F1.4 - F16
- podpora 4K video, tichý provoz, 240fps AF ostření
- −7 %
PANASONIC 42,5 mm f/1,7 Lumix ASPH Power O.I.S. stříbrný
- Ohnisková vzdálenost: 42,5 mm (ekv. 35 mm: 85 mm)
- Maximální clona: f/1,7
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
- −7 %
PANASONIC LUMIX S PRO 50 mm f/1,4
- vysoce světelný - f/1.4
- bajonet Leica L
- výborné optické rozlišení
PANASONIC 15 mm f/1,7 ASPH LEICA Summilux pro MICRO 4/3 stříbrný
- Vhodný na systémové fotoaparáty Olympus a Panasonic.
- Ohnisková vzdálenost 15 mm ( 30mm; po přepočtu crop faktoru 2×)
- Vysoká světelnost f/1.7, (max. clonové číslo f/16)
- −3 %
PANASONIC 25 mm f/1,4 ASPH LEICA
- ohnisko 25mm (50mm ekv. kinofilmu)
- vysoká světelnost F1,4
- dva asférické členy
PANASONIC 42,5 mm f/1,2 Leica DG Nocticron
- Ohnisková vzdálenost: 42,5 mm (ekv. 35 mm – 85 mm)
- Maximální clona: f/1,2
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
- −7 %
PANASONIC 45 mm f/2,8 ASPH LEICA DG MACRO-ELMARIT MEGA O.I.S
- Ohnisková vzdálenost 45 mm
- Světelnost f/2,8
- Zvětšení obrazu 2:1
- −7 %
PANASONIC 42,5 mm f/1,7 Lumix ASPH Power O.I.S. černý
- Ohnisková vzdálenost: 42,5 mm (ekv. 35 mm: 85 mm)
- Maximální clona: f/1,7
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
- −7 %
PANASONIC 9 mm f/1,7 ASPH. BULK
- DG Summilux 9 mm f/1.7 ASPH
- MFT bajonet (micro 4/3)
- Ohnisko 18 mm (ekvivalent 35 mm)
- −30 %
PANASONIC 30 mm f/2,8 černý ASPH LUMIX G
- Ohnisková vzdálenost: 30 mm (ekv. 35 mm – 60 mm)
- Max. clona: f/2,8
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
- −7 %
PANASONIC 20 mm f/1,7 černý ASPH LUMIX G II
- Ohnisková vzdálenost: 20 mm (ekv. 35 mm: 40 mm)
- Maximální clona: f/1,7
- Bajonet objektivu: Micro 4/3
- −5 %
PANASONIC 14 mm f/2,5 ASPH II LUMIX G černý
- Ohnisková vzdálenost 14 mm (28 mm, ekv. kinofilmu)
- Světelnost f/2,5
- 7 lamelová kruhová clona pro působivý bokeh
PANASONIC 25 mm f/1,7 černý
- Ekvivalentní ohnisko 50 mm – odpovídá po přepočtu zornému úhlu lidského oka, a tedy i...
- Špičková světelnost f/1,7
- Kompatibilní s mimořádně rychlým a přesným systémem automatického ostření s technologií...
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Panasonic
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.
Společnost Panasonic je jedním z největších výrobců elektroniky na světě. Již od roku 1918 provádí výzkum v různých oblastech a je synonymem pro výrobní zkušenost, vysokou kvalitu a propracované výrobky.
Historie společnosti Panasonic se začala psát již v roce 1918, tedy v okamžiku, kdy Konosuke Matsushita zakládá společnost Matsushita Electric Devices Manufacturing Works. Prvními výrobky byly izolační desky a objímky pro elektrické lampy. Společnost postupně rozšiřovala své aktivity - nejen v Japonsku, ale i v zahraničí.
Poslání a vývoj značky
Panasonic vznikl již více než před 100 lety s touhou vytvářet hodnotné věci a technicky vyspělé produkty, a to mu vydrželo až do dnešních dnů. Tvrdá práce a odhodlání vedly k celé řadě inovativních produktů a toto nadšení a zápal postupně dovedly Panasonic do bodu, kdy se stal jedním z elektronických gigantů současnosti.
Ostatně slogan značky ideas for life hovoří za vše. Vychází z myšlenky obohacovat životy lidí po celém světě nejen prostřednictvím jedinečných produktů a špičkových služeb, ale také progresivního přístupu.
Panasonic působí ve více než 35 zemích v celé Evropě a regionu Společenství nezávislých států (SNS), ústředí má v Amsterdam v Nizozemsku a sídlo pro marketingové, prodejní a jiné činnosti ve městě Wiesbaden v Německu.
V Evropě a v regionu SNS zaměstnává společnost Panasonic více než 11 000 pracovníků, a to v prodeji, marketingu, výrobě, konstrukci a průzkumu životního stylu, jakož i v centrech výzkumu a vývoje a podpůrných společnostech. Evropská obchodní činnost (Panasonic Europe B. V.) začala fungovat v roce 1962, kdy společnost založila svou první pobočku v Hamburku v Německu.
Panasonic v České republice
Panasonic Czech Republic, s. r. o. byl založen 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity společnosti na našem trhu. Hlavním úkolem bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků tím, že získají technickou podporu a budou moci zakoupit produkty z širokého portfolia značky, a také vytvářet distribuční kanály a vyvíjet činnost v oblasti marketingu a reklamy.
V současnosti Panasonic prostřednictvím českého zastoupení prodává přes 800 druhů produktů včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.
Portfolio výrobce
Společnost Panasonic má produktové portfolio rozděleno do tří hlavních pilířů - spotřební produkty, business a servis a služby. Do první kategorie patří TV, digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery, audio a video technika, sluchátka, domácí spotřebiče, péče o tělo, domácí a mobilní telefony, klimatizace.
Do sekce business patří především komplexní řešení pro firmy a kanceláře jako mobilní počítačová řešení, profesionální audio a vizuální řešení, vytápění a chlazení nebo komplexní řešení pro energie, budovy a dodavatelské řetězce.
Pro nás jsou samozřejmě nejrelevantnější právě digitální fotoaparáty, objektivy a videokamery Panasonic. Všechna tato zařízení mají mnoho společného - snadnou ovladatelnost, vysoký výkon, dlouhou výdrž a životnost a v neposlední řadě též vysoce kvalitní zpracování i použité materiály. S produkty Panasonic tak můžete tvořit skvělé obrazové i zvukové záznamy, vysoce kvalitní fotografie, domácí filmy a video.
Jak šel čas se značkou Panasonic
V roce 2011 uplynulo deset let od chvíle, kdy Panasonic představil svůj první digitální fotoaparát Lumix. Od té doby stále produkuje atraktivní fotoaparáty s nejpokročilejšími technologiemi i funkcemi, intuitivním ovládáním, povedeným designem a jedinečnou kvalitou.
Celá řada inovací patří právě k segmentu digitální fotografie. Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (Mega O.I.S. / 2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukce fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008).
Ostatně Panasonic byl jedním z pionýrů a propagátorů dnes tolik populárních bezzrcadlovek (mirrorless, CSC). Do fotografického prostředí přinesl Panasonic i další novinky jako natáčení filmů v ultra vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.